Monday, January 14, 2019

האם סטרואידים אנאבוליים, כמו גם תוספי מבנה גוף בטוח לשימוש?

סטרואידים אנאבוליים ותוספי מבנה גוף הם באופן שנוי במחלוקת שבו מספר ספורטאי בוני גוף לפתח רקמת שריר. בדרך כלל המכונה אלה סטרואידים , תוספים אלה מוצגים בשני סוגים טבעיים ומלאכותיים. המון הסכסוך שמדאיג את הסוג המלאכותי כתוצאה מתופעות הלוואי המסוכנות כי בוני בתי גוף יכולים להתמודד עם.

תוספי אנבוליים טבעיים נוטים להיות הרבה פחות מסוכן אם נעשה שימוש בכמויות קטנות. בכל מקרה, סטרואידים אנאבוליים לפרסם צמיחת תאים, כמו גם מחלקת, המהווה את המושג הנפוץ מאחורי מבנה גוף שכן הוא גורם מסת שריר ענקית פתחה מן קטן.

תוספי מבנה גוף כבר סטיגמות למעשה על ידי מוניטין של מגוון גורמים. כאשר ספורטאים מקצועיים וגם ניצול לרעה של קבלני בניין גוף סטרואידים אנבוליים, הם מקבלים יתרון סביר מעל התיגר שלהם. מסיבה זו, פקידי הספורט של קריקט לבניין גוף חשבו על סטרואידים אנבוליים וגם המשלים נגד ההתקנות.

זה מופיע השמועות הנוכחיות קשורות כוכבי בייסבול כמו בארי בונדס ומארק McGwire. בשנת 1980, פדרצית מגשש העולם גם עברה שערורייה גדולה שגרמה עשיית שימוש של סטרואידים אנבוליים ותוספים בחדשות. אלה ושערוריות אחרות גם הוסיפו למעשה באמינות הירודה של תוספי אנבוליים בספק אלה.

השכלה על ההשפעות של סטרואידים אנבוליים, כמו גם תוספי חיונית כדי לסייע להוביל אנשים להתרחק מהם. למרבה הצער, מספר הספורטאים המקצועיים בבית הספר תיכון למעשה הפך תוספי אנבוליים כדי לעזור להם להשיג יתרון סביר נגד יריביהם.

עם ההשפעות החיוביות המתוארות על ידי ספורטאים מקצועיים, אנשים צעירים אינם מודעים כלל ההשלכות לטווח הארוך. כמה לקוחות אנבוליים סטרואידים תוספת להיאבק עם לחץ דם גבוה, אשר יכול לגרום הרבה השלכות חמורות, כמו גם לא יכול להיבחר בגוף של הלקוח.

למרות סטרואידים שווים לסכום ענק של מחלוקת, היא אינה נטולת השפעות שליליות חיוביות. אם ברצונך לבנות מסת שריר מהיר, אנבוליים סטרואידים ותוספים הם אחד אמצעים לעשות זאת. בנוסף הם שימשו במגוון טיפולים רפואיים עד שהוא הוצא אל מחוץ לחוק בשנת 1988.

רופאים בשימוש אנבוליים כדי לקדם צמיחה אצל ילדים עם הורמון גדילה ננסי. רופאים גם עשו שימוש בסטרואידים כדי לסייע לתאי סרטן ויחידים איידס להעלות את התשוקה שלהם ולבנות מסת רקמת שריר. עד לאחרונה, רופאים גם נהגו לגרום התבגרות אצל ילדים. נכון לעכשיו, טיפולים רפואיים להשתמש טסטוסטרון עבור מטרה זו ועל מנת לסייע לספורטאים להתאושש מפציעות.

תוספי סטרואידים מלאכותיים הם שנויים במחלוקת, משום שהם מספקים כוח שפר וגם מסת שריר, עדיין במחיר נפלא אל הבריאות של הלקוח. השיטה הטבעית, בכל זאת, יכול להיות הרבה פחות מסוכן.

אף על פי כן, אפילו התעללות אנבוליים טבעית יכולה להזיק לבריאות שלהם בריאות, כמו גם גופים. במקרים רבים, יכול להיות מקצועי או מאמן להמליץ ​​לך וגם לעזור לך לגלות את הסוג היקר ביותר של מוצר בניין גוף כדי לעזור לך להשיג את התוצאות האפקטיביות ביותר.

No comments:

Post a Comment